poniedziałek, 19 maja 2014

Czas Ucieka!

Cześć!

Przypomnij sobie ile razy próbowałaś zmienić swoje życie? Ile razy obiecałaś sobie,że 'od jutra' już zaczniesz na 100%? Ale z pewnością od jutra, bo dzisiaj...

  • Jestem zmęczona, 
  • Nie wiem od czego zacząć, 
  • Jadłam już słodycze, jutro zacznę od czystej kartki, 
  • Muszę iść do szkoły/pracy
I wiele innych powodów...
Mam nadzieję,że zauważyłaś już,że to nie są powody...tylko wymówki!

Znasz to?


Wiele z nas przez to przechodziło, jeszcze dużo z nas nadal jest w tej sytuacji, a niektóre osoby jeszcze do tego momentu nie dotarły.
Niejedna z nas zadawała albo wciąż zadaje sobie pytania:
"Czy powinnam zacząć ten nowy rozdział?"
"Czy dam radę przez to wszystko przejść?"
"Czy mam w sobie siłę?"
...

Początek owszem... jest ciężki, nie ma co się oszukiwać. Ale każdy kiedyś zaczynał. Więc Ty też - DASZ RADĘ. Jest trudno, ponieważ w pierwszych tygodniach nie widać efektów i musimy zastosować kilka zmian w naszym życiu, które czasami mogą być odebrane negatywnie przez nasz umysł, jednak dla ciała to tylko radość.

Trzeba:

  • Zmienić swój jadłospis; np. wyrzucić słodycze i białe pieczywo. Jeść więcej owoców i warzyw. Jeść białka, które znajdziemy w produktach takich jak -  jajka, kurczak, ryby.  Należy też postarać się zamienić smażenie mięsa na gotowanie na parze czy pieczenie w piekarniku. 
  • Zacząć ćwiczyć regularnie w tygodniu((najlepiej od 3 do 5 razy). 
  • Pić dużo wody. 
  • Pracować nad wytrwałością i cierpliwością. 
  • Nie zapominać o celu, który sobie wyznaczyłyśmy.
Nikt nie prosi Cię,abyś przeszła na dietę 'cud' o której piszą w gazetach. Nie są one zdrowe dla naszego organizmu; często też prowadzą do efektu Jo-Jo.


Jeśli zaczniesz dzisiaj to już będziesz bliżej wyznaczonego celu. 


"Nienawidziłem każdej minuty treningu, ale powtarzałem sobie: Nie poddawaj się , przecierp teraz i żyj resztę życia jako mistrz." A.Muhammad 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.