piątek, 3 lipca 2015

Liebster Award

Kaja! Dziękuję bardzo za nominację. :)


1. Wolisz ćwiczyć sama czy z kimś?
Sama i z kimś, zależy od mojego planu dnia, no i czasem humoru! :)

2. Co myślisz o superfood?
Można z nich przygotować bardzo smaczne dania i smakołyki!

3. Twój ulubiony deser?
Czekoladowy budyń z awokado! :) Pycha!

4. Jeśli mogłabyś cofnąć czas, jakich rad udzieliłabyś sobie na przyszłość?
Zaczęłabym wcześniej interesować się zdrowym odżywianiem i trybem życia. :)

5. Co myślisz o tzw. cheat day, cheat meal, itp.?
Jestem jak najbardziej za, chociaż uważam,  że nie powinno się też przesadzać; w sensie takim, że przez cały dzień jedlibyśmy ile tylko się da..

6. Twoje ulubione miejsce do ćwiczeń?
Mój własny pokój.

7. Czy aktualnie masz jakiś sportowy cel?
Ćwiczę regularnie, aby poprawić kondycję. 

8. Jak widzisz siebie za 5 lat?
Trudne pytanie, nie wiem...serio. :) Chciałabym już mieć wtedy pracę...którą lubię.

9. Psy czy koty?
Koty, szczególnie malutkie. :)

10. Aktualne ulubione śniadanie?
Budyniowa owsianka z owocami!

11. Czy lubisz ćwiczyć w domu czy na zewnątrz?
W domu, zdecydowanie w domu :) 


Teraz pytania do Was:
1. Ulubiony trening?
2. Jakie danie lubisz najbardziej?
3. Jaki film lubisz oglądać najczęściej? 
4. Wolisz kawę czy...herbatę? :) 
5. Miejsce, gdzie najbardziej lubisz spędzać czas?
6.Wolisz wybrać się do kina czy do teatru?
7. Ulubiona pora roku?
8. Ulubiony owoc tego lata? :) 
9. Za co najbardziej lubisz blogowanie?
10. Jaką radę dałabyś/dałbyś początkującemu blogerowi?
11. Twoja ulubiona książka?

Czytelniku, nominuję Ciebie, Ciebie. O, Ciebie też. No i Ciebie. :) 
Zapraszam wszystkich, którzy chcą się przyłączyć. :)

Miłego dnia! 


7 komentarzy :

  1. No to odpowiadam :)
    1. Bieganie
    2. hmm dużo tego mi.n spaghetti
    3.Nie ma ulubionego natomiast uwielbiam filmy z pouczającym zakończeniem, filmy które dają do myślenia
    4. Kawa Nescafe rozpuszczalna- pychota(właśnie popijam)
    5.Dom moich dziadków za relax, a góry dla pięknych widoków i chodzenia.
    6. Teatr
    7.Wiosna
    8. Maliny
    9. Za to ,że mogę poznać wiele ciekawych ludzi,którzy bezinteresownie dodają mi radości przez komentarze, wiadomości, miłe słowa
    10. Piszcze o tym co was interesuje nie tyle dla czytelników co samych siebie.
    11. ,,Duchy przeszłości"- Wendy Webb
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi! :)
      Spaghetti to ja też bardzo lubię!
      Teatr też u mnie wygrywa :))

      Usuń
  2. świetna jest ta zabawa, można się z niej wiele dowiedzieć :) tak poza tym, też wolę koty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi! :) Mam nadzieję, że wkrótce znajdziesz swoją wymarzoną pracę :) Moja ciocia zawsze powtarza, że jeśli kocha się swoją pracę, to nie pracuje się ani jednego dnia w roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też słyszałam podobne zdania, więc chyba coś w tym jest :)
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. 1. Bieganie
    2. Sałatka włoska
    3. Pretty Woman
    4. Herbatę!!
    5. Dom :)
    6.Teatr
    7. Jesień
    8. Arbuz
    9. Za możliwość wyrażenia siebie
    10. Bądź sobą
    11. Myszy i ludzie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.