piątek, 26 grudnia 2014

Styczniowe Wyzwanie z Chocolate Stop Tempting

Witam Was wszystkich serdecznie, 

Wiele z nas z początkiem Nowego Roku ma w planach regularne ćwiczenia i zdrowe odżywianie. Jedni dopiero tą podróż zaczynają, inni chcą powrócić do ćwiczeń po Świętach i Sylwestrze. 
Z tej okazji, chciałabym Was zaprosić na miesięczne wyzwanie. 
Nie jest to całkowity plan ćwiczeń tylko opcjonalny dodatek do Waszych codziennych treningów
Ja oprócz tego wyzwania planuję ćwiczyć 4 razy w tygodniu Pilates z Ewą i raz w tygodniu mam zamiar wybrać się na basen.


 Mówisz,że nie będziesz już codziennie jadła czekolady i chipsów? Postanowiłaś ćwiczyć od Stycznia i zdrowo się odżywiać? Kłamać nie będę,nie jest łatwo; potrzeba dużo motywacji i cierpliwości, ale jest dużo osób, które tak jak Ty - dzielnie walczą. Więc nie poddawaj się za szybko. 
Dotrzymaj słowa samej sobie
Jeśli tak nie postąpisz to komu zrobisz na złość? Nikomu innemu,jak tylko sobie. Treningi, zdrowe odżywianie i wytrwałość pomoże Ci dotrwać do celu, ale będzie warto
Wchodzisz w to?

Pamiętaj!
Oprócz treningów,bardzo ważne jest też zdrowe odżywianie, przynajmniej 4 posiłki każdego dnia co 3-4 godziny. Nie podjadamy i pijemy dużo wody każdego dnia! Oczywiście ważne też jest,aby przestać jeść czekolady, cukierki i chipsy, jeśli macie ochotę na coś słodkiego to zapraszam tu - Owocowy Eden po koktajlowo-owocowe pomysły. 

Koniecznie zmierz swoje obwody i zapisz na kartce,żebyś na koniec miesiąca mogła porównać wyniki! :) 
Plan dodatkowych ćwiczeń na Styczeń


Zachęcam do ściągnięcia planu, który jest w formacie PDF i zawiera on linki 
do treningów z Youtube z XHIT i Mel B. 

Tak w razie czego:
Nożyce zadbają o ładną talię i popracują nad dolnymi mięśniami brzucha,
Przysiady mogą nam wyrzeźbić pupę i uda,
'Deska' czyli Plank głównie wzmocni mięśnie brzucha,ramion, kręgosłupa i pośladków.
Na blogu ZdrowaiPiekna możecie zobaczyć post, jak prawidłowo wykonać plank! :) 

Niektóre ćwiczenia mogą nie być odpowiednie dla wszystkich osób. Są to tylko sugestie, jeśli Wam nie odpowiadają, śmiało możecie je zamienić z innym ćwiczeniem.

Koniecznie daj nam znać w komentarzu czy bierzesz w tym udział!

Osoby, które dały znać,że biorą udział :)
Lena
Mika
Patrycja



12 komentarzy :

  1. Po takim zestawie szykują się pośladki ze stali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się je potem zaniedba... to znów 'opadną' :)

      Usuń
  2. Chętnie przystąpię do tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie zrobiłaś ten plan? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przyłączam się do tego wyzwania. Już trzy dni mam za sobą. Było ciężko, ale może dam radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie:) początki zawsze najgorsze :) Dasz radę!:) Mam nadzieję,że zapisałas wszystkie obwody:)

      Usuń
  5. Świetne wyzwanie:) to cos dla mnie ! :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero tydzień minął, a ja już widzę efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o to właśnie chodzi! :) Fajnie,że Ci te ćwiczenia odpowiadają :)

      Usuń

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.