środa, 24 września 2014

Nominacja - 7 faktów o mnie!

Witam! 
Zostałam nominowana do zabawy przez Em - za nominacje bardzo dziękuję! 

                                            Zasady:
- nominować 15 blogów do wyróżnienia,
- poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,
- wyłonić o sobie 7 faktów,
- podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu, 
- zawiesić nagrodę na swoim blogu.



7 faktów o mnie:
  1. Uwielbiam uczyć się języków obcych, moim ulubionym jest francuski! 
  2. Uwielbiam czytać książki! Pozwala mi to przejść na jakiś czas do innego świata.
  3. Tworzę bransoletki i naszyjniki z koralików, muszę jeszcze zacząć produkcje kolczyków!
  4. Lubię próbować nowe przepisy i szukać u Was inspiracji!  
  5. Za dużo się wszystkim ciągle przejmuję - jest to bardzo męczące! 
  6. Nie lubię wstawać wcześnie rano! :) 
  7. Mam małe marzenia - na daną chwilę chciałabym pojechać do Wenecji, bo kilka lat temu z braku organizacji klasy: Wenecja nas ominęła! 
Łamię trochę zasady i nominuję każdego, kto ma tylko ochotę na to, aby Wasi czytelnicy dowiedzieli się o Was trochę więcej i mieli szansę lepiej Cię tu poznać! 

Miłego dnia! 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.