sobota, 5 lipca 2014

Cytaty, jako dawka motywacji!

Cześć!


Dziś chcę się z Wami podzielić krótką listą cytatów, które codziennie motywują mnie do dalszej pracy!



  • "Nienawidziłem każdej minuty treningu, ale powtarzałem sobie: nie poddawaj się, przecierp teraz i żyj resztę życia jako mistrz." Muhammad Ali
  • "Będziesz przegranym dopiero wtedy jak przestaniesz próbować." Mike Ditka
  • "Co należy zrobić po upadku? To, co robią dzieci: podnieść się."  Aldous Huxley
  • "Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodź. Jeśli nie umiesz chodzić, czołgaj się. Ale bez względu na wszystko – posuwaj się naprzód." Martin Luther King
  • "Mogę zaakceptować porażkę, ale nie mogę zaakceptować braku próby." Michael Jordan
  • "Jeśli kiedykolwiek zamierzasz cieszyć się życiem – teraz jest na to czas – nie jutro, nie za rok.. Dzisiaj powinno zawsze być naszym najwspanialszym dniem."  Thomas Dreier 

    • "Co robisz dzisiaj, aby stać się mistrzem?"  Drayton McLane

    Ten cytat znalazłam jakiś czas temu. Pozwala nam na chwilowe zatrzymanie się w naszej zabieganej codzienności i daje nam dużo do myślenia. Miedzy innymi to,ze własnie te male czynności z każdego dnia pomagają nam dotrzeć do wymarzonego celu na który trzeba zapracować i starać się by z każdym nowym dniem być lepszą wersją dla samych siebie. 


    Miłej Soboty!

    Brak komentarzy :

    Prześlij komentarz

    Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
    Z góry dziękuję za każdy komentarz.
    Pozdrawiam.