czwartek, 1 maja 2014

Maj i nowa JA



Dziś już mamy Maj! Do lata nie zostało dużo czasu!

Wyznaczyłam sobie nowe wyzwania na ten miesiąc, które już dziś pojawią się w zakładce 'Fitness', szczerze mówiąc to tym razem... MAM WIELKĄ NADZIEJĘ,ŻE SIĘ UDA! Już kiedyś podchodziłam do tego,aby zmienić coś w swoim życiu, ale jakoś nigdy mi się to nie udawało! Jednak tym razem jestem bliżej wyznaczonego pierwszego celu...więc już się nie poddam. Zanim osiągnę swój główny cel jeszcze minie sporo czasu, ale najważniejsze,że tym razem nie poddałam się w tym z jednych najgorszych momentów podczas zmian, czyli na pierwszym zakręcie nowej drogi.

Mam nadzieję,że Ty też się nie poddasz, jeśli jesteś na początku swojej wielkiej przemiany
Każdej z Was życzę wytrwałości...
Warto.

Miłego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.